Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2017 05:56 - Dortmund shirt kopen geven spelers meer kracht
Автор: voetbaltenueskids14 Категория: Спорт   
Прочетен: 98 Коментари: 0 Гласове:
0



 In de 9e ronde van de Bundesliga werd Dortmund gelijkgesteld met Frankfurt bovenaan twee doelpunten, en Dortmund coach Bosz zei: "Het is een heel open spel en beide teams hebben veel kansen om doelpunten te scoren." Als u een twee-voorsprong krijgt en er andere mogelijkheden zijn, moet u het spel winnen. Het spijt me dat we het vandaag niet hebben gedaan. We hebben ons vermogen niet aangetoond, vooral in de laatste helft van de organisatie. "Goedkope Voetbalshirts Kopen is het beste cadeau voor fans op het veld.

Bosz gelooft dat het team vroeger de overwinning had moeten afsluiten: "We hadden eerder de win moeten bepalen en we hebben genoeg kansen om 3-0 of 3-1 te bereiken." Het spijt me dat we de kans niet konden nemen. Ik versterkt mijn verdediging door mijn weg omdat het Frankfurt offensief vurig was. Daarom wisselde ik spelers als Weigl voor een verdedigende speler. Het derde doel stond niet in het doel, dat was voor ons van doorslaggevend belang. In zo"n spel mag de tegenstander niet de kans geven om te ademen. "Dortmund shirt kopen, waardoor spelers meer aanmoediging en ondersteuning geven.

Over de All-new vierpuntswachter: "We moeten veel verdedigers opgeven." Heel de spelers die gespeeld hebben, een eerbetoon. Ik weet dat het niet makkelijk is om spelers als Subotic te hebben die al lang niet gespeeld hebben en die voor het eerst als Weigl hebben gespeeld. Maar ze hebben een goede job gedaan. Nadat we de twee doelpunten hadden behaald , Frankfurt werd sterker en creлerde veel mogelijkheden. We hadden gehoopt een echte verdediger te starten voordat we 2-0 voorsprong krijgen, Weigl was een middenvelder. De spelers proberen het einde te bereiken, misschien zijn sommige moe. Op het einde hebben we nog steeds een beetje geluk. "Goedkope Voetbalshirts winkelveel nieuwe truien zijn al op de planken, u bent welkom om te kopen.

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voetbaltenueskids14
Категория: Спорт
Прочетен: 4259
Постинги: 15
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930